По-правилно е да се мери компресия на топъл мотор.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Alfa 156 1.8TS - гори много масло след основен ремонт !
Collapse
X
-
Може и Екото да е прав но все си мисля че ако лапа толкова много масло през сегментите е по-добре да се мери студена.Когато е студена всичкото масло е в картера и е по-малка вероятността маслото да уплътни и да покаже по-висока компресия.Може и да бъркам и това си е мое мнение.
пс.Нинджа ти нали щеше да си правиш душевно харакири.Пак взе да акаш по темите.Alfa Mito 1.4
156 2.0 155 ex
156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex
Comment
-
Колегата горе е прав, като гори масло пак вдига компресията защото маслото уплатнява. Виждал съм на няколко мотора преди ремонт. Няма какво да мерите компресия, гори ли- гори, да си го прави. И тея пари за тоя ремонт( дори кадърно направен) са много.sigpic156 2.4 jtd 150hp.+++
Comment
-
Малко ми се забавиха нещата и последно в понеделник съм при този дето ми прави колата. Питах го да си помисли какво може да е според него, за да видя до къде ще изнаглее. Според него нямало какво друго да е освен водачи на клапаните. Нали главата е втора употреба и бил ги пипнал стегнати били та тях само не ги е правил. Направо ми причерня... нали съм му платил да ревизира главата.
Та от тук идва един малко глупав въпрос - възможно ли е заради водачите на клапаните да ми изгори 3л. масло за 6000км? И следващия е за компресията - понеже до сега не съм мерил на кола - каква е нормалната компресия на този двигател ?
Благодаря предварително!
Comment
-
Според ауто дата 10,3 степен на сгъстяване.http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=1483 http://alfa-romeo.testdrive.bg/modif...T.S.144Hp.htmlПо-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеСпоред ауто дата 10,3 степен на сгъстяване.http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=1483 http://alfa-romeo.testdrive.bg/modif...T.S.144Hp.html
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Мойто е 12,8.
Ето ти една таблица
Степен на ____ Р заводско _____ Р, минимално
сгъстяване _______ Bar ___________ Bar
6,0 ---------------> 7,7 <----------------5,4
6,5 ---------------> 8,5 <----------------6,0
7,0 ---------------> 9,3 <----------------6,5
7,5 ---------------> 10,1 <----------------7,1
8,0 ---------------> 10,9 <----------------7,6
8,5 ---------------> 11,7 <----------------8,2
9,0 ---------------> 12,6 <----------------8,8
9,5 ---------------> 13,4 <----------------9,4
10 ---------------> 14,3 <----------------10,0
16 ---------------> 25,1 <----------------17,6
17 ---------------> 27,0 <----------------18,9
18 ---------------> 28,9 <----------------20,2
19 ---------------> 30,8 <----------------21,6
20 ---------------> 32,8 <----------------22,9
21 ---------------> 34,7 <----------------24,3
22 ---------------> 36,7 <----------------25,7По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от Kanev Покажи съобщениеМалко ми се забавиха нещата и последно в понеделник съм при този дето ми прави колата. Питах го да си помисли какво може да е според него, за да видя до къде ще изнаглее. Според него нямало какво друго да е освен водачи на клапаните. Нали главата е втора употреба и бил ги пипнал стегнати били та тях само не ги е правил. Направо ми причерня... нали съм му платил да ревизира главата.
Та от тук идва един малко глупав въпрос - възможно ли е заради водачите на клапаните да ми изгори 3л. масло за 6000км? И следващия е за компресията - понеже до сега не съм мерил на кола - каква е нормалната компресия на този двигател ?
Благодаря предварително!Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеГолеми хлабини във водачите могат да причинят преразход на масло, но трябва и гумичките да са аут.
Компресията трябва да е около 13 bar - а
До към 11 може да се приеме за допустимо.
---------- Post added at 08:43 ---------- Previous post was at 08:41 ----------
Първоначално публикувано от Георги Живков Покажи съобщениеВиж си масленият сепаратор. http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=75313
---------- Post added at 08:47 ---------- Previous post was at 08:43 ----------
Не го знам какви гумички е слагал... но като разбера от къде идва проблема ще пиша. Благодаря на всички за съветите и за инфото
Comment
-
Първоначално публикувано от Kanev Покажи съобщениеМалко ми се забавиха нещата и последно в понеделник съм при този дето ми прави колата. Питах го да си помисли какво може да е според него, за да видя до къде ще изнаглее. Според него нямало какво друго да е освен водачи на клапаните. Нали главата е втора употреба и бил ги пипнал стегнати били та тях само не ги е правил. Направо ми причерня... нали съм му платил да ревизира главата.
Та от тук идва един малко глупав въпрос - възможно ли е заради водачите на клапаните да ми изгори 3л. масло за 6000км? И следващия е за компресията - понеже до сега не съм мерил на кола - каква е нормалната компресия на този двигател ?
Благодаря предварително!карах Ситроен Ксантия 1.8 бензин и в следствие на тези ши**ни уплътнения на клапаните ми гореше по около литър на 500 километра. След смяната на уплътненията всичко се оправи.
Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
-
Моя ТС едно време си наби здраво клапаните, та вадихме главата, давахме я да я шлайфнат и напаснат клапаните, смениха и гумичките. Незнам какво са правили, но колата си пушеше яко синкаво след това. Не минах и 1000км и след това превъртя и биелен лагер и...., нямаше поражения по вала и ги сменихме но...., но това вече не беше моята кола, намразих я и я продадох. След време чух че мой познат майстор я е правил, гумичките били кофти.
Мисълта ми е че не е невъзможно от гумичките да ти харчи масло.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
Comment